23 Ekim 2014 Perşembe

MELEK KANATLI DOĞUMGÜNÜ

Geçtiğimiz günlerde biricik Ecrinimin 2. yaşını kutladık. Her şeyi ben ve annesi hazırladık. Doğum gününün ana teması melek kanadı olsun istedik ve bunu yaptığımız çoğu şeylerde kullandık. İlk önce işe bir önceki yazımda da bahsettiğim melek kanadı yaparak başladım. Buraya tıklayarak detayları görebilirsiniz.

 
Tabi hatıra fotoğraf çerçevesiz doğum günü olmazdı onu da yaptım.
Doğum günü renkleri pastel tonlardı ve rengarenkti yaptığımız her şeyde sarı, pembe ve yeşili fazlasıyla görebilirsiniz.
 
 
 Ecrinin biricik annesi onun için melek kanatlı rengarenk kurabiyeler yaptı. Şeker hamuru sevmeyenler içinde şeker hamursuz kurabiyeler hazırladı.
 
 
Onun için çok tatlımı tatlı su şişeleri hazırladık.Pembe tülle kapağını süsleyip birde şişenin ortasına renklere uyacak melek kanatlı süs hazırladım. 
 
 
Gelen misafir bebişler için de bir boyama çalışması hazırladım. Boyamadaki melek kız Ecrine aşırı benziyor misafirler o sandı ama o değil bende ilk bu resmi bulduğumda çok şaşırmıştım :)


 
Gelelim doğum gününün benim için favorisine tabikide Ecrinin biricik annesi benimde biricik ablamın hazırladığı pasta kendisi aşırı güzel pasta ve şeker hamurlu kurabiyeler yapar hem de siparişlere de açıktır  ilgilenen varsa bana mail atabilir. Zaten yakın bir zamanda onunla ilgili de bir postum olacak.

 
Pastanın tadı da görünüşü gibi çok güzeldi.
 
 
Gelen misafirlere Ecrinin fotoğrafı olan çerçeveler verildi.
 
 
Kapıya, üzerinde misafirleri güler yüzüyle karşılayan Ecrinin fotoğrafını kullandığım doğum günüme hoşgeldiniz yazılı süsü astık.
 
 
Duvar için rengarenk iyi ki doğdun Ecrin yazılı bir süs hazırladım.
 
 
 
 
 
 
Doğum gününden bu kadar merak ettikleriniz için yorum ya da mail yazabilirsiniz.
Mutlu günleriniz olsun....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder