9 Ekim 2014 Perşembe

GELİN AYAKKABISI YAPIMI

Bugün size kendim için yaptığım gelinlik ayakkabımın yapım aşamasından bahsedeceğim.
Artık yazılı ve desenli gelin ayakkabıları moda ve fiyatları da pahalı ben kendim yapıp, hem daha uygun fiyata hem de bendeki değeri büyük olsun istedim.
 
Malzemeler
Sıcak silikon ve silikon tabancası
CD kalemi
Beyaz inci boncuklar
Tül kumaş
Pembe oje


- İlk olarak düz sade bir topuklu ayakkabı satın aldım.
- Daha sonra tül kumaşı ayakkabının burnu ve arkası için istediğim ölçülerde kesip sıcak silikon tabancasıyla yapıştırdım.
- CD kalemiyle isimleri yazdım ve sonlarına küçük kalpler yaptım.
- Ayakkabının önlerine pembe ojeyle kalpler yaptım. 
- Son olarak beyaz inci boncukları ayakkabının önüne ve arkasına sıcak silikonla yapıştırdım.
 
Sonuç budur;
 

 
Ayakkabının ilk hali maalesef yok ama son hali de işinizi görür diye umuyorum.
 
Merak ettiğiniz bir şey varsa yoruma yazabilirsiniz.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder