29 Eylül 2014 Pazartesi

YABANCI SİTELERDEN ALIŞVERİŞ


Bugün sizlere yabancı siteler’den alışveriş bilgileri vereceğim. Zamanında bende bu bilgilere ulaşmak için interneti baya kurcalamıştım ve benim gibi uğraşanlar için bu yazıyı yazmayı kendime bir borç bildim :) 

Benim yabancı alışveriş sitelerinden bolca alışveriş yapmışlığım vardır J Bizim ülkemize göre oldukça ucuz fakat tek sıkıntısı geliş süreleri hayli uzun. Bazen 1 ayı bile bulduğu oluyor.
Benim kullandığım siteler; aliexpress ve ebay
Bir de sammydress var ama onu kullanmak daha kısmet olmadı ve birde burada çoğunlukla kargo ücretli oluyor ama aliexpress ve ebay de ücretsiz kargo olan ürün çok. Bu siteleri bir keşfedin derim ama keşfetmeniz biraz zamanınızı alabilir çünkü çok ürün var ve ucuzluktan ne alacağınızı şaşırabilirsiniz J
Ben bu sitelerden çocuk kıyafeti aldım, mp3, duvar sticker, cüzdan, çanta, çorap, kolye, bileklik, küpe, telefon kılıfı,  gibi şeyler aldım ve hiçbir sorun yaşamadım. Dediğim gibi tek sıkıntısı özellikle ücretsiz kargoda teslimi 1 ayı buluyor. Ama ücretli kargo seçeneği ile daha erken gelme imkanı da var.

Beğendiğiniz ürünü almadan önce satıcının profilini de inceleyebilirsiniz kaç ürün satmış kaç olumlu dönüş var onlara dikkat ederseniz sizin için daha risksiz olur.

Ödeme olarakta paypal ve kredi kartı kullanılıyor ama bazılarında sadece paypal kullanılıyor.

Paypal kullanmak yine sizin için daha güvenli olur. Bunun için bir paypal hesabı açıp kartınızı paypal hesabınıza tanımlatmanız gerekiyor.

Gümrük sıkıntısı hakkında bir bilgim yok , benim hiçbir ürünüm bugüne kadar gümrüğe takılmadı.Bir sitede okumuştum gümrük sınırı 75 Euro yazılmıştı ama güncel bir rakam mı onu bilmiyorum siz yine de alışverişlerinizde 75 Euro'yu geçmemeye çalışın.

Bu konuyla ilgili daha başka sormak istedikleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz.

Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım yararlı bir yazı olmuştur.:)

Mutlu haftalar J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder