22 Eylül 2014 Pazartesi

KINA SUNUMLARIM...

 
Bugün sizlere çiçeği burnunda gelin olarak sıcak sıcak bilgilerimi deneyimlerimi anlatacağım.
İlk olarak kına geçemden bahsedeyim.
İşe kağıt kalem alıp yapılacakların listesini oluşturmakla başlayabilirsiniz.
Mesela ben kırmızı keçeden elbise figürlü tül kınalıklar yaptım bakınız,

 
Nedime taçları yaptım,
 
 
Çok şeker nedime bileklikleri yaptım,
 
 
Diğer bekarları da düşünmek lazım tabi onlar içinde Darısı başına listesi yaptım,
 
 
Son olarak fotoğraf çekimi için çerçeve ve girişe de hoşgeldiniz yazısı yazdım ve kınam başladı....
 
 
 
Bu kadar güzel şeyler olurda kurtlar dökülmez mi :)
Bu arada kınasında bu gibi güzel şeyler isteyen kişiler sipariş alınır bilginiz olsun. Kendi kınam düğünüm gibi özeneceğimden emin olabilirsiniz.
sipariş ve bilgi için: oslem.acikgoz@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder